sobota, 22 listopada 2014

Post informacyjny

  Witajcie!
Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam za moją abstynencję od pisania, która ostatnimi czasy miała miejsce. W poniedziałek piszę ostatni konkurs przedmiotowy-biologię. Potem powinnam mieć już więcej czasu na pisanie. Naprawdę Was przepraszam, jednakże wygrana w jednym z konkursów, w których brałam udział, gwarantuje pierwszeństwo do liceum, punkty, a także nagrodę pieniężną(700-1000zł). Dlatego też zależy mi na zostaniu laureatką.
Do zobaczenia w następnym rozdziale! :) 
Wasza autorka

7 komentarzy:

  1. Jeju! Powodzenia życzę!
    Nie przejmuj się! Będziemy czekać <3 Ważne, żebyś nie skończyła z pisaniem na dobre <3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, w ilu konkursach brałaś już udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi, że niedługo mam z matmy. Muszę się wziąść do roboty haha.
    Btw. Co to ma znaczyć?! Ja chcę rozdział tu i teraz :c
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem i poczekam. Na twoją historię warto :** Nie mogę się doczekać aż napiszesz kolejny rozdział :)
    Ps. Zapraszam do mnie http://znaszmojeimieniemnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że już zapewne jesteś po, ale trzymałam za Ciebie kciuki! :D
    Tymczasem czekam na nowy rozdział, bo je ubóstwiam!
    Życzę weny dla dalszego pisania.
    Ach, i możesz wpaść do mnie. http://republika-mlodych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i trzymam za Ciebie kciuki :) Rozumiem Cie dużo nauki=brak czasu ;/ spokojnie poczekam :D ale mam nadzieje ze nie za długo ponieważ trzymanie mnie w niepewności nie jest dobre XD <3 czekam tak wiec na następny rozdizial
    Zapraszam tez do mnie dopiero zaczęłam
    katnisseverdeenipeetamellark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodze nią mam nadzieje ze szybko napiszesz

    OdpowiedzUsuń