wtorek, 24 marca 2015

Notka informacyjna

Kochani czytelnicy!
Mam dwa Was sprawy organizacyjne ;)
Przepraszam, że nie dodałam urodzinowego filmiku z wyzwaniami. Jednak ciągle chorowałam i nie byłam w stanie podnosić głosu, co uniemożliwiło mi wykonanie tamtych zadań. Skoro zaś minął ponad miesiąc, o ile dobrze policzyłam, to chyba nie mam sensu zabierać się za niego, bo prace trwałyby kolejne tygodnie, więc wszystko by się przedawniło. Zatem postanowiłam załatwić sprawę inaczej. Żeby dziewczyny nie poczuły się skrzywdzone, to każda czytelniczka, która wyzwała mnie do zrobienia czegoś, ma prawo zadać mi swoje pytania, jeśli jeszcze jakieś ma, w ilości nieograniczonej. Oprócz tego postaram się zadedykować Wam następne notki-każdej po jednej. Mam nadzieję, że to będzie dobrą rekompensatą.
Druga, HIPER SUPER WAŻNA SPRAWA(Caps dla zwrócenia uwagi :P). FANPAGE bloga. On od czegoś jest. Wiem, że nie każdy mój czytelnik ma konto google, dlatego proszę, bardzo proszę, żeby każdy mój czytelnik kliknął teraz ten link: <<KLIK>> i dał tej stronce łapkę, o ile wcześniej tego nie zrobił. Na FP umieszczam czasem ważne informacje, niedawno pojawiły się tam ważne posty odnośnie miniaturki i ankiety. Dlatego właśnie proszę, żeby każde z Was miało tę stronkę ,,na oku'' ;-). 
Trzecia sprawa-ankieta. Ważna, bo odnośnie treści na blogu i nowej playlisty :) Proszę Was o zaangażowanie! <<ANKIETA>>
Dziękuję za przeczytanie! Nowa notka już za kilka dni :)
Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz